خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت حماسه نهم دیماه

سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت حماسه نهم دیماه، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۳۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت حماسه نهم دیماه، بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

 

 

الْفِتْنَةُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتلِ (بقره /۲۱۷)

دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و استکبار ستیزی انقلابی، دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، جهاد اقتصادی و پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف علمی و نظامی و ...  جلوه های زرینی از سیر تکاملی هویت انقلابی و ولایتمداری مردم شریف ایران می باشند.

 

چه شورانگیز و دشمن شکن بود حماسه ای که ملت ایران در 9 دی آفرید و چقدر وجود آزادگان ، تسلی گرفت وقتی دیدند مردم غیور پرچم شهیدان را بر دوش گرفته، به خیابان ها آمدند  و در حمایت از دین، آزادگی و ولی زمانمان آتش فتنه را خاموش کردند.

 

حماسه ۹دی در سال ۸۸ یکی از باشکوه ترین صحنه های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان شناس ایران اسلامی به ویژه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و دفاع از ساحت سیدالشهداء(ع) و اصل مترقی ولایت فقیه بود که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

 

در فتنه 88  و فتنه های اخیر شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد. آری رسانه های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای دروغ  بر افکار عمومی ایران تاثیر گذاشته و جماعتی را در توهم قرار دادند.

این بار تحرکات و آشوبگری مذبوحانه مشتی فریب خورده که با هدایت سران فتنه و با رهبری استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام گرفت خشم ملت شریف و وفادار ایران را بر انگیخت

فتنه گران و اربابان خارجی و گاوهای شیرده  آن ها باید بدانند که این تحرکات مذبوحانه از سوی ملت سلحشور ایران بی پاسخ نخواهد ماند و سرانجام صبر این مردم ولایت مدار و انقلابی به سر خواهد آمد.

انتظار می رود در چنین وضعیتی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با تدبیر و با استقامت، تمام توطئه ها را خنثی و این بار نیز آگاهانه دشمن را مایوس کرده و دولت نیز با درایت و تدبیر برای ناکامی دشمنان توطئه گر و رسیدگی به خواسته های به حق مردم و رفع مشکلات آنها به ویژه مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

و اینک ما بسیجیان عشایر در سالگرد حماسه تاریخی 9 دی اعلام می داریم در کنار شما ملت آگاه چون همیشه در زیر پرچم ولایت در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تا اهدای آخرین قطره خونمان ثابت قدم ایستاده ایم و پیوسته گوش به فرمان و لبیک گوی اوامر رهبر عزیزمان باقی خواهیم ماند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار