رییس شورای شهر خارگ:

فعالیت‌های فرهنگی در مساجد جزیره خارگ حمایت می‌شود

جریان سازی های فکری مختلف گاهی می‌تواند نوجوانان را گمراه کند که با جذب صحیح این نیروی ارزشمند اجتماعی می‌توان به جامعه‌ای موفق تر دست پیدا کرد
کد خبر: ۹۴۷۹۳۶۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ در گفتگو خبرنگار بسیج اظهار کرد: امروز انجام کارهای فرهنگی بخصوص برای کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از راهبردی‌ترین راه‌های نیل به شکوفایی فکری نسل آینده است.

 

وی افزود: روزگاری تمام اوقات فراغت ما در مساجد پر می‌شد و بسیاری از مهارت‌های فردی و اجتماعی را در این مکان آموختیم و نهایتاً این آموزه‌ها در مصائب دشوار زندگی ما را برای رسیدن به اهدافمان قوی‌تر کرد.

 

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: جریان سازی های فکری مختلف گاهی می‌تواند نوجوانان را گمراه کند که با جذب صحیح این نیروی ارزشمند اجتماعی می‌توان به جامعه‌ای موفق تر دست پیدا کرد و مساجد باید تقویت شوند.

 

علی پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت مساجد برای تعلیم و تربیت بسیار بالاست، این نهاد ارزشمند باید مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: شورای شهر خارگ از ابتدا برای حمایت از کارهای فرهنگی در این عرصه پای کار بوده و اخیراً نیز کمک‌هایی به کانون‌های فرهنگی مسجد امیرالمومنین (ع) و مسجد برادران اهل سنت انجام شد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز طرح‌های فرهنگی پر بازدهی از طرف شورا و شهرداری در جزیره خارگ عملی خواهد شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار