عطری پیچیده توی شهر، میگن که مهمون اومده

مراسم شییع و تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در مصلی شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۰۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زابل،  همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تشییع و تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ،آحاد کارکنان نیروهای مسلح، ائمه جمعه منطقه سیستان، روحانیون،کارکنان ادارات،بسیجیان ،دانشجویان،دانش آموزان، و آحاد مردم ولایت مدار سیستان به خاک سپرده می شوند .

آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: شهدا و رزمندگان با شجاعت و از جان گذشتگی، امنیت و آرامش را برای نسل های آینده وطن خود به جا گذاشتند، اگر چه بسیاری از شهیدان فرزندان خود را نیز ندیدند و فرزندانشان برای همیشه از دیدار آن‌ها محروم شدند.

وی افزود: چه مادرانی که فرزند از جان عزیزتر خود را راهی میدان جنگ کردند تا از جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کنند و چه زنانی که همسرانشان را از دست دادند اما با غیرت و از خود گذشتگی فرزندان بی گناه شهدا را به سختی اما به درستی بزرگ کردند و پرورش دادند تا راه شهیدان ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان زاهدان ادامه داد: امروز ما هر چه داریم از دفاعی مقدس است که دلاوران زمان جنگ از دیار ما کردند، اگر به مدرسه می رویم و شب با خیال راحت سر بر بالین می‌گذاریم و هنوز اصالت ایرانی خود را حفظ کرده ایم، همه این ها مدیون سربازان وطن است که هرگز از فداکاری برای دیگری، برای من و شما، دریغ نورزیدند.

لازم به ذکر است که پیکر پاک و مطهر این شهیدان عزیز در محل مصلی المهدی زابل،مرکز آموزش مرزبانی ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام به خاک سپرده می شوند

ارسال نظرات