یادداشت/

نظام ولایت فقیه حاکم بر جمهوری اسلامی ایران ارثیه گرانقدر پهلو شکسته حضرت زهرا(س) است

نظامِ ولایت فقیه که به برکت انقلاب اسلامی در ایران حاکم شد ارثیه گرانقدر پهلوی شکسته حضرت زهرا(س) است و تمرینی جهت نشان دادن آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج) و تبعیت از امام زمان(ع).
کد خبر: ۹۴۷۸۸۵۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، الناز رحمت نژاد به مناسبت سالروز شهادت حضزت زهرا(س) در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

اللهم صل علی فاطمه و ابیها وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک؛ در صلوات مخصوص حضرت فاطمه زهرا(س)، علما نقل های مختلفی از "رازی که در وجود مقدس حضرت زهرا (س) به ودیعه نهاده شده" دارند.

بعضی سِر مستودع را حضرت محسن، برخی امام زمان(عج) و بعضی دیگر صحیفه فاطمیه ذکر می کنند.

شاید بشود گفت امروز یکی از سِرهای مستودع، انقلاب اسلامی باشد، زیرا نظام و انقلاب اسلامی ان شاء الله زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

آنچه که حضرت زهرا(س) جانِ خودشان را به خاطر آن فدا کردند، ولایت و پیمانی بود که حضرت رسول(ص) در غدیر خم از مردم گرفته بودند و آن پیام این بود:" مردم علی را ولی خود بدانند"

چون حکومت جامعه اسلامی باید در دست فقیه ترین و عالم ترین انسان به دین و کتاب خدا باشد تا دین آسیبی نبیند، چون سیره و فقه حضرت رسول(ص) ضامن سلامتی جامعه و بقای اسلام است حضرت زهرا(س) از ولایتِ فقیه ترین انسانِ زمانِ خودشان که علی (ع) بود دفاع کردند و شهیده شدند.

ولایت فقیه به معنایِ ولایت یک انسان بر انسان دیگر نیست! بلکه به معنای ولایتِ فقیه و سنت محمد(ص) بر جامعه است و فقیهی که بر جامعه حاکم است وظیفه اش این است که در تمام امور جامعه بر اساس فقه محمدی(ص) حکم کند.

لذا نظامِ ولایت فقیه که به برکت انقلاب اسلامی در ایران حاکم شد ارثیه گرانقدر پهلوی شکسته حضرت زهرا(س) است و تمرینی جهت نشان دادن آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج) و تبعیت از امام زمان(ع).

ان شاء الله که از این ارثیه مادرمان زهرا(س) با تمام وجود دفاع کنیم و در این راه چون مادرمان، شهیده بشویم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار