خبرهای داغ:
سومین شب سوگواری ایام فاطمیه دوم ؛

مراسم عزاداری شهادت جانسوز ام ابیها در فلارد

سومین شب مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها در مسجد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام شهر مال خلیفه لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۸۵۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کاظم مرادی با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، در بخش اول سخنانش به برخی از ابعاد شخصیت و عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها برداخت.

کارشناس مسایل مذهبی گفت:پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم احترام ویژه ای به حضرت زهرا سلام الله علیها قائل بودند و با کلام و رفتار خود نشان دادند و خط بطلانی بر تفکر عرب جاهلی نسبت به زنده به گور کردن دختران و... کشیدند.

وی در بخش دوم سخنانش به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد افزود:انقلاب اسلامی ایران در بیش از چهار دهه گذشته  با وجود تحریم های ظالمانه و فلج کننده، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های آن در عرصه داخلی و بین‌المللی برای دشمنان خیره کننده است.

حجت الاسلام مرادی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران علیرغم هجمه همه‌جانبه استکبار جهانی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای گرفته و هرروز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می‌شود و پیشرفت  ایران اسلامی در طول بیش از چهار دهه  بر کسی پوشیده نیست و بیان این دستاورد‌ها نیز در سطح جامعه موج امیدآفرینی و ایستادگی بیش‌ازپیش مردم در برابر توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فلارد در حاشیه این مراسم گفت: اقامه نماز مغرب وعشا،  تلاوت و همخوانی یک صفحه از کلام‌نورانی وحی، قرائت حدیث شریف کساء، سخنرانی، ذکر مصیبت، سینه زنی  و ضیافت شام‌ از برنامه های  شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

حاج نبی الله بابا احمدی ادامه داد: در شب شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها در بیش از ۱۰ نقطه شهر‌ مراسم عزاداری دختر رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم بر پا بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار