حضرت زهرا (س) اسوه ولایتمداری و دفاع از ولایت بود

همایش بانوان فاطمی در جهت تبیین و نقش حضرت زهرا(س) در حفظ اسلام با حضور حدود ۱۰۰ نفر از بسیجیان و بانوان ، فرماندهان و سایر مسئولین حوزه ۲۵۴حضرت خدیجه در مصلی امام خمینی نسیم شهر با سخنرانی سرگرد پاسدار فرزاد باباحسینی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۸۳۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: باباحسینی درزمینه سیره عملی و ولایتمداری حضرت زهرا گفت: از ویژگیهای ولایتمداری آن حضرت می توان به سوگواری و اشک ریختن شبانه ایشان اشاره کرد قطعا این حرکت یک رفتار سياسی در دفاع از ولایت بود تا پیغامی در جهت بیداری به مردم برساند که چه اتفاق مهمی رخ داده، و هدف اصلی حضرت در این زمینه بیداری و تلنگر به وجدان مردم بود.

وی در ادامه به یکی دیگر از ویژگی های بارز حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا اول به فکر دیگران و همسایه ها بود بعد خانواده خود، هنگام دعا اول برای همسایه  دعا میکردند و در آخر برای فرزندان خود و همیشه احترام همسایه را دراولویت قرار می داد.

باباحسینی در خصوص بحث فدک نیز اضافه کرد: اقدام دیگر حضرت فاطمه زهرا(س) افشاگری بود زمانی که بحث فدک مطرح شد و حضرت زهرا(س) فرصت را جهت افشاگری مغتنم شمرده و خطبه معروف فدکیه داخل مسجد قرائت کردند.

 

در حاشیه این مراسم توزیع بسته های فرهنگی، اجرای سرود و غرفه سرگرمی و رنگ آمیزی مخصوص کودکان برپا بود.

 

خبرنگار: خانم باقری

ارسال نظرات
آخرین اخبار