خبرهای داغ:
یکی از سران طوایف سراوان:

کسانی که در سیستان و بلوچستان مردم را شهید می‌کنند، ایرانی نیستند/دشمنان، وحدت و انسجام شیعه و سنی را نمی‌پذیرند

یکی از سران طوایف سراوان گفت: مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان همگی مربوط به خارج از مرزها است و آن‌هایی که اسلحه به روی مردم می‌کشند و مردم را شهید می‌کنند ایرانی نیستند.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۵۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان؛ بارانی درازهی از سران طوایف سراوان پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهید محمد گودرزی در شهرکرد با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان با دو کشور بی‌ثبات افغانستان و پاکستان هم‌مرز است اظهار کرد: ما در سیستان و بلوچستان مشکلی با نظام نداریم و مردم این استان مردمانی وفادار به انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.
 
وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت مردم و نیروهای نظامی در سیستان و بلوچستان امنیت خوبی برقرار است، مردم منطقه ما افتخار میزبانی از سردار اکبری و تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) را داشته و دارند و مردمان ما همراه و همگام با نیروهای امنیتی هستند.
 
بارانی درازهی یادآور شد: مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان همگی مربوط به خارج از مرزها است و آن‌هایی که اسلحه به روی مردم می‌کشند و مردم را شهید می‌کنند ایرانی نیستند، این‌ها دشمنان اسلام و ایران هستند و به فارس و بلوچ، شیعه و سنی رحم نمی‌کنند.
 
وی اضافه کرد: مردم ایران باید وحدت خود را حفظ کنند و با هوشیاری و بصیرت پیرو رهبر انقلاب باشند، مردم سیستان و بلوچستان مرزدار هستند و مرزها را از هجوم دشمنان حفظ می‌کنند و نیروهای نظامی چهارمحال و بختیاری دوشادوش مردم ما به مرزبانی می‌پردازند.
 
بارانی درازهی ادامه داد: معاندین، وحدت و انسجام مردم ایران را نمی‌پذیرند و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، دشمنان برای از بین بردن امنیت در کشور از سیستان و بلوچستان سوءاستفاده می‌کنند.
 
وی گفت: تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) نه‌تنها برای مردم سیستان و بلوچستان تامین امنیت می‌کنند که در کارهای عمرانی، محرومیت‌زدایی و... نیز به کمک مردم آمده‌اند و فعالیت‌های چشم‌گیری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار