در شهر اردل برگزار شد؛

مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۹۱
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عینعلی علی پور با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به لزوم الگو گیری از زندگی کوتاه اما پر برکت ام ابیها اشاره کرد و گفت: راز کسب موفقیت های بزرگ در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها انتخابهای درست آن حضرت در دنیا بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل ادامه داد:  صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها آخرت را بر دنیا ترجیح دادند، شب زنده داری و نماز شب را بر خواب سحر ترجیح دادند، قناعت را بر مال اندوزی بی فایده ترجیح دادند، حافظ حجاب و عفاف بودند، ارزشهای والای انسانی را بر ناهنجاریها ترجیح دادند، ولایت به حقه امام زمانش را بر غاصبان ولایت ترجیح دادند و با جهاد تبیین حقایق را آشکارا بیان فرمودند و در این مسیر تا این نورانی لحظه ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

 کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: برای رسیدن به درجات عالیه انسانی و کسب فضیلت ها، باید از سرور زنان عالم، سبب خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگو بگیریم، ولایتمدار باشیم، دنبال بیان حق باشیم، دشمن شناس و بصیر باشیم.

در پایان این مراسم مداحان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام به ذکر مصیبت درباره شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداختند.

ارسال نظرات