در شهرستان اردل انجام شد؛

دیدار با رزمنده و بسیجی پیشکسوت

همزمان با ایام فاطمیه مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با رزمنده و بسیجی پیشکسوت حاجی بابا محمودیان دیدار کردند. 
کد خبر: ۹۴۷۸۳۹۷
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

فرماندهی و مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسول حفاظت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل از برادر رزمنده و بسیجی آقای محمودی دیدار و ملاقات کردند.

و در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با تسلیت ایام فاطمیه گفت: رزمندگان اسلام ایثارگران و جوانمردانی هستند که با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل حماسه های جاوندانه و ماندگار در تاریخ خلق کردند.

سرهنگ دوم پاسدارسیدعقیل موسوی ادامه داد: رزمندگان اسلام با تبعیت از ولایت به خاطر دفاع از ارزشهای والای اسلام ناب و انقلاب اسلامی جان خود را کف دست گذاشتند و درسی فراموش نشدنی به دشمنان دادند.

وی ادامه داد: اقتدار، عزت و بالندگی ایران اسلامی در جهان مدیون رهبری های امامین انقلاب اسلامی، فداکاری رزمندگان اسلام، صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم است.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، گفت: شما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مایه افتخار ایران اسلامی هستید و به شما وجود ارزشمند شما افتخار می کنیم و از خداوند متعال سلامتی شما را خواستاریم.

حجت الاسلام عینعلی علی پور با اشاره به جهاد تبیین گفت: بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و فداکاری رزمندگان اسلام و نیز بیان جنایات شیطان بزرگ آمریکا، کشورهای غربی و حامیانشان در حمایت مالی،اعزام نیرو، اهدای ادوات جنگی، سلاح های شیمیایی و میکروبی به صدام، که ضمن جنگ با رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور، با موشک و بمب باران شهرها، خانه ها را ویران و مردم بیگناه، زنان و کودکان را مظلومانه به شهادت رساندند، برای نسل جوان که آن دوران را ندیدند جهاد تبیین است.

دراین دیدار بسیجی پیشکسوت و یادگار سالهای دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رزمندگان اسلام پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار