خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

دستگیری ۳۰ متهم طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۳۰ متهم و کشف ۴ فقره انواع سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۸۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در شهرستان اسدآباد که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، مقداری انواع مواد مخدر و ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، کابل و تجهیزات مخابراتی کشف و ۲۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۲ سارق و ۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به استمرا اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد، آمدی ادامه داد: در این مدت، ۱۲ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک ازطریق فوریت پلیسی ۱۱۰ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات