خبرهای داغ:
موسوی:

۷۳ درصد جامعه زیر پوشش تامین اجتماعی هستند

همدان-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: هم اینک ۷۳ درصد جامعه زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متنوع بیمه‌ای را دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۴۳
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میرهاشم موسوی در آیین گشایش درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد ارزش افزوده در حفظ اموال بیمه گذاران تلاش کرد، اظهار کرد: ۳۹۰ قلم داروی جدید به جمع داروهای بیمه‌ای افزوده شد و بیماری‌های خاص نیز زیر پوشش کامل بیمه‌ای قرار گرفت.

وی افزود: هم اینک ۷۳ درصد جامعه زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متنوع بیمه‌ای را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور یادآور شد: قبل از انقلاب ۲۰ درصد از جمعیت ۳۰ میلیونی زیر پوشش بیمه‌ای بودند اما هم اینک ۷۲ درصد از جمعیت ۸۵ میلیونی زیر چتر حمایتی بیمه‌ها رفته‌اند که حدود ۵۳ درصد این افراد بیمه تامین اجتماعی و مابقی نیز در سایر بیمه‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه ظرف چند ماه گذشته نیز جمعیتی افزون بر 5.5 میلیون نفر به شمار بیمه شدگان اضافه شده‌اند، گفت: در زمینه فرزندآوری هم همه خدمات مربوط به ناباروی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به اینکه هم اینک سه طرح مهم در زمینه ساخت مراکز درمانی در استان همدان در حال احداث است، تصریح کرد: فاز دوم طرح دامداری شهر رزن نیز ظرف ۶ ماه آینده با یک هزار راس دام اجرایی می‌شود.

وی افزود: تامین اجتماعی امروز بیش از ۸۰ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و بالای ۳۸۰ مرکز درمان ملکی مستقیم در کشور دارد که در راه خدمت رسانی به بیمه‌شدگان فعالیت می‌کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت های سازمان تامین اجتماعی در استان قابل تقدیر است، گفت: درمانگاه های تامین اجتماعی در استان همدان جزو بهترین بیمارستان‌های این استان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار