خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی:

بسیج در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها به ویژه خدمت رسانی و عمرانی خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۵۹
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در رزمایش یلدای فاطم ضمن تقدیر از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج برای اجرای این امر خداپسندانه که باعث انسجام روابط خانواد‌ه‌ها می‌شود، اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها به ویژه خدمت رسانی و عمرانی خوش درخشیده است.

وی افزود: ۲ میلیون بسته به مناسبت شب یلدا در سراسر کشور و ۷ هزار بسته در سطح استان همدان تهیه شده است که بین نیازمندان توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: بخشی از فرایض دینی است که کمتر به آن توجه می‌شود و آن هم آداب و معاشرت است  که پیامبر اکرم (ص) صله رحم را جزئی از دین می‌داند و این سنت قدیمی شب یلدا بخشی از توصیه‌های دینی ما است چرا که همبستگی بیشتر بین خانواده ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه این کار به طور قطع به انسجام کشور کمک می‌کند، ضمن تقدیر از آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یکی از ارگان‌هایی است که با خدمت‌رسانی‌های خود برای انسجام کشور کمک می‌کند.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه سپاه انصارالحسین (ع) و سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: همه کسانی که در این رزمایش کمک کردند، خداوند برکات و ثواب‌های این شب‌ها را نصیب این عزیزان می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار