خبرهای داغ:
حاجی بابایی:

نام سپاه پاسداران در هر عرصه‌ای که پیشرفتی وجود دارد خودنمایی می‌کند

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در هر عرصه‌ای پیشرفتی وجود دارد نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۴۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در رزمایش یلدای فاطمی سپاه ناحیه همدان ضمن تقدیر از سپاه انصارالحسین (ع) و بانیان این رزمایش اظهار کرد: شب یلدا سنت دیرینه‌ای است که در بلندترین شب سال مردم سراسر کشور در دوره هم جمع می‌شوند و این شب را جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه است و در تمام عرصه‌ها از جمله مقابله با کرونا، جنگ، زلزله، سیل، عمرانی، سازندگی  و... در کنار مردم بوده است، گفت: بر اساس فرمایشات امام (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال از کارهای بزرگ سپاه پاسداران صادرات ۶ میلیارد دلاری بنزین در ۸ ماهه اول توسط قرارگاه‌های سپاه بوده است، گفت: در هر عرصه‌ای پیشرفتی وجود دارد نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» است کسی که تمام زندگی خود را وقف در جهاد و پیشرفت انقلاب اسلامی کرد و به همین دلیل است که آمریکا و ابر قدرت‌ها از ایران واهمه و ترس دارند.

 حاجی‌بابایی تصریح کرد: با اجرای رزمایش یلدای فاطمی نیز میلیون‌ها‌ نفر در سراسر کشور به کمک  سپاه پاسداران، بسیج و خیرین در کنار خانواده‌های خود جمع می‌شوند و به خوشحالی می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار