در شهرکرد و شهرکیان برگزارشد؛

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت محمد گودرزی

پیکر شهید محمد گودرزی شهرکی امروز بر روی دستان مردم ولایتمدار، مسئولان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مردم، علما ، ائمه جمعه اهل تسنن و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان، در شهرکرد و شهرکیان تشییع شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۵۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سیل خوروشان مردم شهید پرور استان پیکر این شهید را از میدان ۱۲ محرم تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد تشییع کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت با تسلیت ایام فاطمیه و حوش آمد گویی به جمعی از مردم، علما، ائمه جمعه اهل تسنن و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان که در این مراسم معنوی حضوردارند،گفت: مردم این استان وفاداری خود را به نظام نشان دادند و شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف کردند.

غلامعلی حیدری افزود: تیپ سرافراز 44 سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان در زمان آشوب به کمک مردم کردستان آمدند و ثبات را به مردم هدیه دادند؛ هم اکنون رزمندگان دلاور این تیپ در شرق کشور برای ایجاد صیانت و امنیت در سیستان و بلوچستان حضور دارد.

وی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری با تقدیم شهید مدافع امنیت ستواندوم پاسدار محمدگودرزی شهرکی بک بار دیگر وفادارای خود را به نظام نشان دادند و حضور پرشکوه مردم عزیز در این مراسم نشانه در صحنه بودن این مردم ولایتمدار و مومن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن درصدد تفرقه بین شیعه و سنی است، اما تشریف فرمایی جمعی از مردم، علما، ائمه جمعه اهل تسنن و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان، برای تشییع پیکر مدافع امنیت شهید گودرزی و ابراز همدری با خانواده معظم شهید نشان داد که دشمن کور خوانده که بتواند وحدت شیعه و سنی را از بین ببرد.

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی میرجاوه هم گفت: تشییع این شهید در این فضای معنوی و عاشورایی نشانه امنیت و اخوت و برادری ماست.

آقای مولوی عبدالحمید ریگان پور افزود: این شهید فقط از شما نیست بلکه از ما هم هست و ما در داغ شما سهیم هستیم.

وی با اشاره به خواهران و مادران استان چهارمحال و بختیاری گفت: تنها ارثی که از فاطمه زهرا سلام الله علیها به شما رسیده است حجاب اسلامی است، خون این شهید برای حجاب، امنیت و آسایش ریخته شده است، خونی که در سیستان و بلوچستان ریخته شد نشان اقتدار و خاری بر چشم مستکبران است.

آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور با حضور مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزار و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدای شهرکیان منتقل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار