خبرهای داغ:

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۳۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور رئیس، مسئول نهاد رهبری، معاونین و مدیران ستادی، روسای دانشکده‌ها، اساتید، ا عضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک هفته پژوهش و تسلیت ایام فاطمیه، با تاکید بر نقش و اهمیت انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی برای حل مشکلات و چالش‌های جامعه، گفت: دانش به عنوان یکی از شاخص‌های زندگی بشری محصول پژوهش و تحقیق است و نگارش‌های مکتوب پژوهشی از قبیل مقاله و کتاب بایستی کاربردی باشند تا بتوانند متناسب با نیاز‌های جامعه مشکلاتی که در طول زمان پدید می‌آیند را حل کنند.
دکتر حسین شیبانی افزود: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در پیشرفت علم و دانش که ریشه و منشا عزت و اقتدار کشور‌ها است گام‌هایی را برمی‌داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: اعضای هیات علمی می‌بایست؛ هم با وحدت بیشتر به سمت حل مسائل دانشگاه حرکت کنند و هم با انجام پژوهش‌های کاربردی، در مسیر حل مشکلات جامعه و ارتباط با صنایع گام بردارند، چیزی که دانشگاه هنوز با سطح مطلوب فاصله دارد.
در این مراسم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات این معاونت طی یک سال گذشته پرداخت
در پایان با اهدای لوح تقدیر از ۱۷ پژوهشگر برتر تقدیر بعمل آمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها