خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

باید از همه فرصتهای زندگی به نحو احسن استفاده کنیم/تدبیر لازمه امور زندگی است

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: عبادت و بندگی فقط قرائت قرآن و خواندن نماز نیست بلکه مطالعه کتاب، فکر کردن و ... نیز شامل عبادت می شود.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۸۶
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

باید از همه فرصتهای زندگی به نحو احسن استفاده کنیم/تدبیر لازمه امور زندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش تبیین و امید آفرینی سپاه نینوا گفت: اگر بخواهیم به یک جایگاه رفیع علمی، اقتصادی، سیاسی و... در ابعاد مختلف برسیم لازمه اش این است که تلاش کنیم تا به آن جایگاه رفیعی که مورد نظر مکتب و سازمان ماست برسیم و در این مسیر نباید زمان را از دست بدهیم چون از دست رفتن زمان قابل برگشت نیست.

وی افزود: عبادت و بندگی فقط قرائت قرآن و خواندن نماز نیست بلکه مطالعه کتاب، فکر کردن، کمک به نیازمندان و ... نیز شامل عبادت می شود. ساعتها و روزها می گذرد و باید زمان را دریابیم و از آنها در جهت خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنیم.

ایمانی اظهار داشت: ما باید قدر فرصتها را بدانیم ، چرا که پیامبر اسلام می فرمایند: هر کس دو روزش با هم یکسان باشد فریب خورده است، هر کس فردایش از امروزش کمتر باشد ملعون است و هر کس کردار و عملش کم باشد پس مرگ برای او بهتر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: تدبیر نیمی از زندگی است و انسان در همه امور زندگی اش باید تدبیر داشته باشد چرا که تدبیر لازمه زندگی است و باید آینده نگری کند تا اینکه آینده خودش را در یابد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همه باید برای ساختن خود و معنویت خود، سازندگی کشور عزیز اعتلای کشور و ... تلاش‌کنیم و زیرساختهای این استان را درست کنیم و کاستی ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار