خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

نهاد دانشگاه در کنار حوزه‌ علمیه، نقش مهمی در تقویت بنیه اعتقادی ملت داشته است/رد ادعای دشمن مبنی بر تقابل دین و علم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: دشمن مدعی تقابل دین با علم است اما این ادعا، بیانی کذب و غیر واقعی از ماهیت اسلام است. دشمنان در صدد انزوای حوزه‌های علمیه به عنوان مظهر دین هستند.  
کد خبر: ۹۴۷۷۰۰۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

تقابل حوزه با دانشگاه، از سیاست‌های کهنه دشمن در مقابله با نظام است/ دشمن القا کننده تقابل دین با علم

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو رکن مهم تقویت بنیان علمی کشور هستند اظهار کرد: حوزه و دانشگاه، نقش مهمی در پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند. وی افزود: دانشگاه در چهار دهه اخیر در راستای تقویت علم و تکنولوژی در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت کارنامه خوبی از خود ثبت کرده است. نهاد دانشگاه در کنار حوزه‌ علمیه، در تقویت بنیه اعتقادی ملت نقش مهمی داشته است. 

ذوالنوری با تأکید بر اینکه تقابل حوزه با دانشگاه، یکی از سیاست‌های کهنه دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی است، افزود: دشمن مدعی تقابل دین با علم است اما این ادعا، بیانی کذب و غیر واقعی از ماهیت اسلام است. دشمنان در صدد انزوای حوزه‌های علمیه به عنوان مظهر دین هستند.  

وی با بیان اینکه شهید مفتح، نماد وحدت حوزه و دانشگاه بود، اضافه کرد: شهدایی مانند شهید باهنر در کنار شهید مفتح، در راستای تقویت اعتقادی و معنوی دانشگاه تأثیرگذاری به‌سزایی داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی تا حد کمال راهبرد وحدت حوزه و دانشگاه در پیش داریم، اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه، تاثیر زیادی در حل مشکلات حوزه‌های علمی و فرهنگی داشته و خواهد داشت. 

ت-۲۶۲۳

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار