مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان:

جوامع امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی ا‌ست

پوریا یاسینی گفت: رسانه‌ها بنا بر وظیفه ذاتی خود ضمن اینکه کارهای خوب و مثبت دستگاه‌ها و نهادها را پوشش می‌دهند، بایستی مطالبه گر حل مشکلات مردم از مسئولان باشند.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۹۵
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان ،پوریا یاسینی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان به منظور تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری بسیج، در دفتر خبرگزاری بسیج استان حضور پیدا کرد. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان سیستان وبلوچستان، در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه و شبانه روزی خبرنگاران خبرگزاری بسیج در استان، گفت: جوامع امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی ا‌ست؛ چرا که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده اند. انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم مطالبه گری رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها بنا بر وظیفه ذاتی خود ضمن اینکه کارهای خوب و مثبت دستگاه‌ها و نهادها را پوشش می‌دهند، بایستی مطالبه گر حل مشکلات مردم از مسئولان باشند.

یاسینی با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سیستان و بلوچستان در انسجام و تعامل با یکدیگر مسائل استان را پیگیری می‌کنند و از یکدیگر حمایت‌های لازم را دارند، ادامه داد: در آینده برنامه‌های متعددی در حوزه رسانه‌های بر خط و مکتوب، به منظور تعامل هر چه بیشتر فعالان این عرصه در پیگیری مسائل استان و فعالیت هماهنگ و منسجم رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد.


وی در ادامه ،از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری خبر داد و تصریح کرد: بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در سال جاری دوره‌های متنوع خبرنگاری در بخش‌های تدوین و سواد رسانه‌ای را برگزار کرد که نتیجه آن آموزش ۱۵۰ نفر علاقمند به این عرصه در استان بود.

یاسینی اظهار داشت: بیشتر رسانه‌های گروهی سیستان و بلوچستان با کمبود خبرنگاران متخصص در رشته‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی مواجه هستند و برای رفع این معضل باید نسبت به شناسایی، آموزش و تربیت نیروهای علاقه‌مند و دلسوز اقدام کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان،اذعان داشت :هرچه در مطبوعات و خبرگزاری‌ها مطالب دقیق علمی و تخصصی بیشتر باشد بدون شک اقبال عمومی و ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی از اخبار صحیح از مراجع رسمی در بین مردم و جوانان افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات