در شهرستان اردل برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی حوزه ی ازدواج

جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی با مسئولان، فعالان و خیران حوزه ی ازدواج آسان و فرزندآوری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۷۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست که به همت قسمت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان اردل برگزارگردید، فرماندارشهرستان اردل با تسلیت ايام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مسئولان مربوطه و صاحب نظران درخواست کرد ضمن ابتکار عمل در ازدواج آسان، گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا در خصوص حوزه ازدواج و فرزند آوری را ارائه دهند.

يعقوب شکوهي گفت: قطعا خداوند متعال برکت را در زندگی جوانی که اقدام به ازدواج و فرزند آوری می کند قرار میدهد و ما مسئولین نیز بر حسب وظیفه باید الگوی موفقی از ساده زیستی و ازدواج آسان را با عملکرد و برنامه های خود فرا راه مردم قرار دهیم.

 وی در پایان به طرح های اخیر دولت در خصوص فرزند آوری اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اين که موضوع ازدواج و فرزند آوری به عنوان يکي از موضوعات مهم در حوزه جوانان، از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، همچنین با عنایت به طرح های اخیر دولت در حمایت از ازدواج آسان و فرزند آوری، بر همين اساس حمايت و پرداختن به موضوع ازدواج جوانان عزمي جدي، مديريتي، جهادي و انقلابي را مي‌طلبد.

ارسال نظرات