سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران:

جهاد تبیین، شفافیت و اطلاع رسانی به موقع باید سرلوحه کارمان باشد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در یادواره شهدای مدافع سلامت تهران بزرگ گفت: جهاد تبیین، شفافیت و اطلاع رسانی به موقع باید سرلوحه کارمان باشد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۴۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
جهاد تبیین، شفافیت و اطلاع رسانی به موقع باید سرلوحه کارمان باشد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت کنگره ی ملی شهدای پایتخت، یادواره شهدای مدافع سلامت تهران بزرگ با عنوان (لاله‌های آسمانی) چهارشنبه ۲۳ آذر ماه با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و مسئولین نظام سلامت کشور در سالن همایش رازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار ‌شد.

در ابتدای این مراسم دکتر حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: در دنیایی که امریکایی‌ها با چاپ دلار از جیب مردم دنیا هزینه می‌کنند و بر خلاف واقعیت‌ها فقط به منافع خود فکر می‌کنند، کشور و کادر پزشکی ما با وجود محدودیت‌ها پیش‌قدم در ساخت و به‌کارگیری صنایع جدیدی در حوزه علم پزشکی بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه زندگی امام خمینی(ره) برای همه درس است، ادامه داد: امام(ره) به ما یاد داد اگر خدا بخواهد به کسی عزت خواهد داد و همه شاهد بودیم در همه ۱۰ سالی که سایه امام(ره) بر سر انقلاب بود با وجود سختی‌ها عزت به کشور ما بازگشت و انقلاب ما دنیا را تکان داد و این پیشرفت‌ها هنوز هم ادامه دارد؛ ولی هیچ یک از تلاش‌های دشمن حتی جنگ تحمیلی با پشتیبانی ده‌ها کشور نتوانست در برابر انقلاب مردم ایران بایستد.

دکتر قناعتی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اغتشاشات در داخل کشورمان و بر هم زدن امنیت ملی، خاطر نشان کرد: این روزها هم دشمنی پشت دشمنی و دروغ پشت دروغ؛ از تعداد کشته‌سازی و شایعات در زمینه نحوه فوت خانم امینی که واقعاً این‌گونه نبود، دروغ را ادامه دادند؛ اما خدا کمک کرد تا تیر دشمن با وجود حجم عظیم توطئه به سنگ بخورد و ما امروز برای مقابله نیاز داریم که روش‌های خود را به‌روز کنیم و در فضای مجازی فعال باشیم و جهاد تبیین و شفافیت و اطلاع‌رسانی به‌موقع را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با یاد کردن از شهدا گفت: امروز هم بچه‌های متدین و خوب بین تمام نیروهای انقلاب و کادر درمان کم نداریم و همه این ها در نظام سلامت حضور جدی بدون ترس از مرگ را دارند و این‌همه ثمره نگاه الهی به مسئولیت‌هایی است که به عهده ما گذاشته شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران گفت: باید معنویت را در همه عرصه‌ها سرلوحه خود قرار دهیم تا مثل شهید سلیمانی که دست‌پرورده همین نظام مقدس است باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان رامین عظیمی فر، ولی اله چهارتاق، محمدحسین خلیلی، سید مصطفی قریشی، علیرضا روستایی، دکتر فرهنگ فلاح دوست، دکتر مصطفی خرمشاهی، منوچهر حاجی آقایی شهرستانی، علی جعفر نیک‌پی، محمود پوریای راد، ولی‌الله حسنی، تقی زارع، مهدی صادقی، قدرت الله تقی‌زاده، بلادیان و ... تجلیل شد.

ارسال نظرات