خبرهای داغ:
کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

بخشی از فعالیت‌های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۲ را به بسیج سازندگی محول خواهیم کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۲ را به سازمان بسیج سازندگی محول خواهیم کرد، گفت: باید منابع مالی این بخش به‌ویژه در حوزه‌ آب‌رسانی و جاده‌های روستایی را تأمین کنیم. 
کد خبر: ۹۴۷۶۴۵۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

بخشی از فعالیت‌های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۲ را به بسیج سازندگی محول خواهیم کرد

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به جایگاه بسیج در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین جایگاه ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی دارد. بسیج در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه عمرانی، ایفاگر نقش‌های موثری بوده است. طرح‌های متعددی برای توسعه و گسترش بسیج داریم و در حوزه بودجه و مسائل استانی هم احکام متعددی در مورد تقویت بسیج، وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت بسیج در بودجه سال ۱۴۰۲ افزود: باید نگاه ویژه‌ای به تقویت مالی بسیج در حوزه‌هایی که به طور خاص توانمندی این نهاد است و از مشکلات گره‌گشایی می‌کند، داشته باشیم.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۲ را به سازمان بسیج سازندگی محول کردیم، گفت: باید منابع مالی این بخش به‌ویژه در حوزه‌ آب‌رسانی و جاده‌های روستایی را تأمین کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه باید به توانمندی‌های بسیج در بودجه سال ۱۴۰۲ توجه داشت، از لزوم نگاه ویژ‌ه به وضعیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سخن گفت. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مجموع باید تجهیزات و امکانات بیشتری را برای بسیج فراهم کرده تا بتوانیم از ظرفیت و توانمندی این نهاد برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور استفاده کنیم.

ت-۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار