سردار فلاحی زاده:

سردار قاسمی چهره‌ای تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود سردار مهندس رستم قاسمی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: مهندس قاسمی یک چهره ملی و تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۱۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود سردار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی در بوشهر گفت: پادشاهان جور، در طول تاریخ، ستم‌های زیادی بر اسلام، مکتب تشیع و حتّی ایران روا داشتند امّا امامی آمد که اسلام ناب محمدی (ص) را از زیر خروارها آوار و بدعت بنی امیه درآورد.

سردار قاسمی چهره‌ای تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود

سردار محمّد رضا فلاحی زاده اظهار کرد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام صداقت، جهاد، اخلاق، بزرگواری، برادری، محبت، عبادت و بندگی در راه خدا، مردم‌ داری و مردم یاری را به جهانیان معرفی کرد امّا دشمنان به مقابله با آن برخواستند و در مقابل، مجاهدان راه خدا نیز برای رضایت خدا به ایشان کمک کردند.
وی تصریح کرد: سردار مهندس رستم قاسمی برای رضای خدا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک امام خمینی (ره) آمد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدا و در جهت اطاعت از فرمان ولی خدا، در جبهه‌ها به مصاف دشمنان خدا رفت و در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات والفجر 8 شرکت کرد.
این مقام مسئول یادآور شد: سردار رستم قاسمی به عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح‌های بزرگی را در زمان زندگی خود انجام داد و طرح‌های دفاعی جزایر و سواحل را مستحکم کرد.

سردار قاسمی چهره‌ای تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سردار قاسمی برای رضای خدا در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مشغول به کار شد و در این مدت توانست سدهای مختلف و ده‌ها و صدها پروژه راهسازی، نفتی و پتروشیمی را به انجام برساند.

سردار قاسمی چهره‌ای تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود

سردار فلاحی زاده افزود: مهندس رستم قاسمی در زمان مسئولیت در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) توانست یک چشم انداز و نقشه راه جدید برای این قرارگاه ترسیم کند.
وی اضافه کرد: مهندس قاسمی به عنوان یک چهره ملی، تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود به طوری که در زمان زندگی‌اش در 3 هزار و 500 پروژه اقتصادی و عمرانی حضور داشت و در آن‌ها به فعالیت پرداخت.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه به حضور سردار قاسمی در جبهه‌های مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: سردار مهندس قاسمی، یار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در جبهه‌های دمشق، حلب و بوکمال حضور داشت.
فلاحی زاده خاطرنشان کرد: سردار مهندس قاسمی با همه افتخاراتش، نقش‌آفرینی کرد و امروز که از بین ما رفته است رد پای او را در دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی به خوبی می‌بینیم و این سوابق، قطعاً ذخیره‌ای برای آینده او محسوب می‌شود که امروز ما وظیفه داریم این مطالب و سوابق را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.
وی تأکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی بر روی این موضوع تبلیغ می‌کنند که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران، فاسد هستند اما از میان 4 هزار و 500 مسئولی که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کشور وجود داشته است کم‌تر از 100 نفر مسئول فاسد وجود داشته که وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است تا این مطلب را به جوانان منتقل کنند و شخصیت‌های انقلابی مخلص- مانند سردار قاسمی را که تا آخرین لحظات و در حال بیماری نیز مشغول کار بود- را به جامعه معرفی کنند.

سردار قاسمی چهره‌ای تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود

جانشین نیروی قدس سپاه در پایان خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: شما که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را آزمودید و اقدام به تجزیه کشور، کوتای نوژه، جنگ هشت ساله، راه‌اندازی جنگ‌ در کشورهای همسایه، تحریم‌های اقتصادی و توطئه‌های مختلف دیگر کردید امّا به نتیجه نرسیدید امروز باز هم به مصاف انقلاب اسلامی آمده‌اید؟
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این بار همه توان خود را در زمینه دیپلماسی و عملیات روانی به کار گرفته و با یک جنگ ترکیبی به میدان آمده‌اند امّا در این آزمون نیز از ایران اسلامی شکست می‌خورند و مثل گذشته، در دستیابی به اهدافشان ناکام می‌مانند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات