تقویت روحیه معنوی از آثار و برکات تسبیح صدیقه طاهره است

حجت الاسلام موسوی مطلق آثار تسبیح صدیقه طاهره فراوان است بیان داشت:از تیره بختی جلوگیری می کند؛سبب دور شدن شیطان و سائر جنیان می شود؛سبب تقویت روحیه معنوی می گردد.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۲۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه سلام علیها باحضور حسینی نژاد فرماندار و خانواده معظم شهدا ،ایثارگران ، جانبازان ، ارادت مندان و خاندان اهلبیت به همت هیات عشاق الرسول شهرستان زرند در سالن سیف زرند برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی مطلق کارشناس مسائل مذهبی حوزه علمیه و دانشگاه قم گفت: خداوند هر چه به حضرت زهرا سلام الله علیها داده ولو کم باشد اما بابرکت و خیر کثیر است.

وی افزود:یکی از بهترین اوقات ذکر صبح و شب است که همین ساعات دعا هم به اجابت نزدیکتر است.

جت الاسلام موسوی سوره به ظاهر کوچک کوثر،خانواده ی باعظمت؛تسبیحات بی بی ؛عمر کوتاه ولی بابرکت؛ خانه ی محقر که به تعبیر امام خمینی اشاره کرد و افزود:این خانه کوچک فاطمه سلام اللّه علیها و این افرادی که در آن خانه تربیت شد که بر حسب عدد چهار پنج نفر بودند به حسب واقع تمام قدرت حق تعالی را تجلّی دادند، خدمتهایی کردند که ما را و شما را و همه بشر را به اعجاب در آورده است.

وی تصریح کرد:زنی که در حجره ای کوچک و محقّر، انسانهایی تربیت کرد که نورشان از بسیط خاک تا آن سوی افلاک و از عالم ملک تا آن سوی ملکوت اعلی می درخشد.

وی بیان کرد:صلوات و سلام خداوند تعالی بر این حجره محقّر که جلوه گاه نور عظمت الهی و پرورشگاه زبدگان اولاد آدم است.

وی می گوید:اگر میخواهید عمر شما، نسل شما، مال شما و هر چه دارید با برکت گردد آن را با صدیقه طاهره پیوند بزنید.

او آثار تسبیح صدیقه طاهره فراوان است بیان داشت:از تیره بختی جلوگیری می کند؛سبب دور شدن شیطان و سائر جنیان می شود؛سبب سهل شدن امور می گردد؛باعث برکت در همه ی امور می گردد؛سبب تقویت روحیه معنوی می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار