مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:

تولید خبر مومنانه، شجاعت و تعهد را به دنبال دارد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: وقتی خبر از انتقال که یک مفهوم کلیدی و وارداتی است، به مفهوم مومنانه منتقل شود، بی شک شجاعت و تعهد را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۴۷۵۸۲۶
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار سید محمدرضا موسوی زاده، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه و روابط عمومی استانداری البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: امروز در مقطعی قرار داریم که خبر و انتشار آن را مساوی با انسجام ملی و دینی تعریف می کنیم.

تولید خبر مومنانه، شجاعت و تعهد را به دنبال دارد

وی ائمه معصومین را بهترین راویان خبر دانست و مطرح کرد: سال ها تعریف خبر بومی که برگرفته از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و فرامین امامین انقلاب باشد، را یا نداشته ایم و یا به آن کم توجهی شده است. امروز ما در سازمان بسیج رسانه استان البرز، خبر را خبر مومنانه تعریف می کنیم و بسیار بر تولید این گونه اخبار تاکید داریم؛ این مفهوم باید در روابط و دل اصحاب خبر و رسانه جای گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز خبر مومنانه را موجب حرکت و انسجام دانست و افزود: امروز مفاهیم بلند انقلاب اسلامی می طلبد که خبر مومنانه در دل آن ها تعریف شود لذا این سازمان تولید خبر مومنانه را سرلوحه کار قرار داده و مجموعه های مربوطه خود را نیز به این مفاهیم مزین کرده است. وقتی خبر از انتقال که یک مفهوم کلیدی و وارداتی است، به مفهوم مومنانه منتقل شود، بی شک شجاعت و تعهد را به دنبال دارد.

سرهنگ پاسدار موسوی زاده تاکید کرد: محکم صحبت کردن شعار سال سازمان بسیج رسانه بود؛ زمانی می توانیم محکم صحبت کنیم که تعهد داشته باشیم، کسی که تعهد نداشته باشد نمی تواند چنین باشد. جمع حاضر در این جلسه، افرادی هستند که با تفکر و روحیه انقلابی، در جنگ رسانه ای که دشمن می خواست بر ما غلبه کند اما نتوانست، با قدرت مقابله کردند و از آن سربلند بیرون آمدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: این فعالان رسانه ای، با شجاعت و اقتدار وارد میدان شدند، نگاه مومنانه داشتند و از هیاهو و موضوعاتی که می توانست یک مجموعه رسانه ای را درگیر کند هراس نداشتند. در زمینه جراحی اقتصادی که دشوارترین گذر دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این افراد خالصانه و بدون چشمداشت پای کار آمدند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید در فضای آفندی قرار گیریم، مطرح کرد: هدف از برگزاری نشست های هیأت اندیشه ورز، احصای نواقص برای تهاجم آفندی، رصد دشمنان و احصای توانمندی های خود در مقابله با آن هاست که در حوزه کار عملیاتی، ما موفق به احصای توانمندی ها و نواقص خود شده ایم و ظرفیت سازمان بسیج رسانه در این زمینه، بکرترین، خالص ترین و مومنانه ترین است.

سرهنگ پاسدار موسوی زاده تاکید کرد: درخواست جمع حاضر این است که استانداری و دستگاه های دولتی میان سره و ناسره تفاوت قائل شوند و در سیستم تصمیم گیری، تدابیر لازم برای انتخاب و استفاده از افرادی که به نوعی امتحان خود را پس داده اند، اتخاذ شود. از ۲۵ شهریور ماه تاکنون، سازمان بسیج رسانه استان البرز، بیشترین مقابله رسانه ای و تولید محتوا را داشته است و بسیاری از اعضای این مجموعه، با عمل به موقع در جنگ رسانه ای، توطئه های دشمن را خنثی کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: این سازمان امروز در سومین بیانیه خود اعلام کرده که منتخبین مردم باید پای کار بیایند و موضع خود را در مقابل اغتشاشات اخیر اعلام کنند. اخباری که جامعه بسیج رسانه دریافت می کند، تصدیقی یعنی نویدبخش است لذا ما بر این اساس حرکت می کنیم. دشمن از تحرک و پویایی بسیج در تعجب است؛ هیچ مجموعه ای نمی تواند بسیج باشد، مگر آنکه تفکر بسیج و نیروهای بسیجی داشته باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار