حمید رسایی: تغییر باور و ادراک مردم، هدف دشمن در جنگ ترکیبی است

حمیدرسایی در همایش جهاد تبیین که به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: تغییر باور و ادراک مردم، هدف دشمن در جنگ ترکیبی شناختی است تا بدون خون و خونریزی به پیروزی برسد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۷۸
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در همایش جهاد تبیین که به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، با بیان اینکه جنگ دشمن ابعاد اقتصادی، فرهنگی و نظامی دارد، گفت: امروز با جنگ ترکیبی شناختی مواجه هستیم. تلاش دشمن تغییر باور و فرهنگ ما می باشد؛ چون جنگ اقتصادی، نظامی و تحریم موثر نبوده است.

رسایی تغییر باورها و ادراک را توسط دشمن، هدف جنگ ترکیبی شناختی خواند تا دشمن بدون خون و خونریزی به پیروزی برسد و مطرح کرد: در این جنگ تیتر و شبکه های اجتماعی سلاح دشمن است؛ چنانچه در اغتشاشات اخیر باور مردم را تغییر داد و جای شهید و جلاد را عوض کرد.

وی به اقدامات دشمن شاد کن عده ای در خیابان که کسب و کار مردم و امنیت و آرامش آن ها را گرفته است، اشاره کرد و افزود: از تهاجم فرهنگی به تبادل فرهنگی رسیده ایم و این اقدامات محصول تبادل فرهنگی است.

به گفته وی، جنگ رسانه ای به گلوگاه رسیده و چنین صف آرایی مقابل انقلاب بی سابقه است. در این جنگ به بهانه اینکه دانستن حق مردم است، دروغ به جامعه تحویل داده می شود. تمام رسانه های غربی، صهیونی، بهایی و صعودی بر علیه ایران عملیات انجام داده و کاربران ما را محدود می کنند، حتی اپوزوسیون و برانداز برای اولین بار با هم متحد شده اند.

وی افزود: شورای عالی فضای مجازی در رشد شبکه های اجتماعی داخلی تعلل می کند تا اینستاگرام مجددا راه اندازی شود، در حالی که با فتنه این شبکه سبک زندگی مردم تغییر کرد.

رسایی با اشاره به نقش ۱۱ کشور در اغتشاشات اخیر، موضع هنرپیشه های هالیوودی و سلبریتی ها نسبت به ایران و برجسته سازی "اعدام نکنید"، گفت: اسلام محاربه را برای امنیت جامعه در نظر گرفته است. باید پشت قوه قضائیه بایستیم و حمایت کنیم. باید قاتلان را قصاص کرد و هر کسی محاربه کرده است، اعدام بشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علت بی سابقه تقابل علیه جمهوری اسلامی، قدرت این انقلاب است و خدا ما را یاری می کند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار