مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

تعمیر ۷۲ باب منزل مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی استان زنجان

زنجان-مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت:در حوزه مسکن تعمیر و مرمت ۷۲ باب منزل مسکونی انجام شده است و ۱۶۰ باب هم در ذیل تفاهم‌نامه منعقده ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۶۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

سرهنگ اقبال جهانبخشی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه محرومیت‎‌زدایی گفت: برای تحقق اهداف در این حوزه ۴۶ هزار و ۱۳۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

تعمیر ۷۲ باب منزل مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی استان زنجان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان همچنین از ذبح ۴ هزار و ۵۱۱ قربانی، توزیع ۵۸۴ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام و نذری، توزیع ۲ هزار و ۱۸۵ بسته بهداشتی و ۲ هزار و ۱۴۷ دست البسه و کفش خبر داد و گفت: توزیع ۷۶۰ بسته کمک آموزشی، آزادی ۳۰ زندانی و ارائه مشاوره حقوقی به ۲۸۹ نفر نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی در استان است.

وی از اشتغالزایی برای ۱۳۳ نفر از نیازمندان هم خبر داد و گفت: در حوزه مسکن هم تعمیر و مرمت ۷۲ باب منزل مسکونی انجام شده است و ۱۶۰ باب هم در ذیل تفاهم‌نامه منعقده ساخته خواهد شد.

جهانبخشی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به ۵۱ هزار و ۱۴۰ نفر از دانش‌آموزان اضافه کرد: در راستای کمک به ازدواج آسان هم ۱۲۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی اهدا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری با قرارگاه حاج عبدالله والی برای کمک به نیازمندان خبر داد و افزود: امیدواریم با اقدامات موثر شاهد محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان باشیم.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار