استاندار زنجان:

دشمن درصدد ایجاد موانع برای جلوگیری از پیشرفت است/سهم مالیات در بودجه سال آینده به ۶۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد

زنجان-استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر به این دولت فرصت داده شود قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد،گفت:اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته را دشمن برنمی تابد و درصدد ایجاد موانع برای جلوگیری از این پیشرفت است.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۲۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛دکتر محسن افشارچی صبح امروز در نشست جبهه انقلاب که با حضور حجت الاسلام حسین طائب؛فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین زنجانی در محل سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی(عج) برگزار شد،با بیان اینکه می بایست  تمام تلاش خود را بکنیم تا فرصت در اختیار این دولت قرار گیرد ،تصریح کرد:در تاریخ انقلاب اسلامی متاسفانه در حوزه اجرا تمرکز نداشتیم.

 

دشمن درصدد ایجاد موانع برای جلوگیری از پیشرفت است/سهم مالیات در بودجه سال آینده به ۶۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد

وی با بیان اینکه در حوزه هایی که نظام تمرکز کرده اتفاقات میمون و مبارکی حاصل شده است،افزود:به عنوان مثال نظام در حوزه دفاع تمرکز کرده و دستاوردهای موثری در این زمینه کسب کرده است.

 

افشارچی با اشاره به اینکه اگر به این دولت فرصت داده شود قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد،گفت:اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته را دشمن برنمی تابد و درصدد ایجاد موانع برای جلوگیری از این پیشرفت است.

 

مقام عالی دولت در زنجان ادامه داد:این دولت در تلاش است به سمت استراتژی مقابله و رفع تحریم قدم بردارد.

 

وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده سهم مالیات به ۶۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

 

افشارچی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از پیچ اقتصادی سخت تحریم در حال گذر است، ادامه داد: دولت نیاز به فرصت دارد دشمنان نمی‌خواهند بگذارند این فرصت ایجاد شود و گشایش در زندگی مردم حاصل شود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار