پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان پیشوا به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۴۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

بسمه تعالی

 در جنگ نرم، شما جوانهای دانشجو، افسران جوان این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید… افسر جوان در صحنه است؛ هم به دستور عمل می کند، هم صحنه را درست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیند؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزماید. لذا اینها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است.(مقام معظم رهبری)

بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و سینه خود را در مقابل شرارت استعمار واستبداد در راس آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی، سپر نموده اند.

۱۶ آذر روز دانشجو،فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است،دانشجویانی که با علم و بصیرت دینی ،به تاسی از ائمه اطهار(ع) در مسیر پرافتخار شهدای والامقامی هم چون سلیمانی ها و فخری زاده ها قرار گرفته اند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ۱۶ آذر #روز_دانشجو را به تمام دانشگاهیان و دانشجویان خاصه دانشجویان متعهد، دین‌دار و انقلابی و بسیجی شهرستان پیشوا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از آنان می‌خواهم در ادامه راه پرافتخار شهدا در راستای خوداتکایی و ارتقای روزافزون کشور و پیشرفت این خطه انقلاب‌آفرین گام بردارند.

امیدوارم با حرکت جامعه دانشگاهی با تکیه بر درایت، منطق، دوراندیشی و حفظ ارزش‌های انقلاب و‌ تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بتوانیم به افق‌های گسترده‌ای از فرهنگ‌ و‌ دانش دست یافته و مقتدرانه در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت نماییم.

سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی
فرمانده سپاه شهرستان مقدس پیشوا

ارسال نظرات
آخرین اخبار