مدیرعامل خبرگزاری دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان:

جریان دانشجو همواره پیشرو و میدان دار بوده است/ مبارزه با فساد و ظلم رسالت دانشجو است

هادی قاسمی گفت:در دهه های اخیر جریان دانشجو در حوادث مختلف همواره پیشرو و میدان دار بوده است.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۳۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیرعامل خبرگزاری دانشجو که به مناسبت ۱۶ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان حاضر شد بیان کرد: وقتی جنگ آغاز شد همین جوانان احساس کردند نقش جدی آنها صیانت از کشور است و شدند محسن وزوایی، حسن باقری،مهدی باکری و همه جوانان هایس که آن موقع سن و سالی نداشتند و جبهه را دانشگاه کردند و به نحو احسن به نقش خودشان عمل کردند.

وی افزود: در دهه های اخیر جریان دانشجویی یک رسالتی برای خود قائل بوده و جامعه را به ریل اصلی خود هدایت کرد و همیشه جریان دانشجو در حوادث مختلف پیشرو و میدان دار بوده است.

قاسمی افزود: همه هزینه هایی را که امروز جامعه ایرانی متحول می شود فقط به خاطر استقلال است، رو پا خود ایستادن هزینه دارد.

وی حرکت عقلانی و آرمانی را انتظار جامعه از جریان دانشجویی دانست و افزود: دانشجویان می بایست اتفاقات رخ داده در کشور را عقلانی و آرمانی تحلیل کنند و اجازه ندهد هیچ جریانی اراده خود را به آنها تحمیل کند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو در پایان گفت: اشکال ندارد جریان دانشجو در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کند اما اشکال دارد جریان دانشجویی عقلانی نباشد و اجازه سوءاستفاده بدهد.

گفتنی است برنامه رو دانشجو در تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.

ارسال نظرات