خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

دانشجویان هرگز با دشمن همراه نبوده‌اند/دانشجوی واقعی، اعتراضش را از مسیر گفت‌وگو دنبال می‌کند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دانشجویان واقعی ما مسیر اعتراضات خودشان را از مسیر گفتگو و تعامل دنبال می‌کنند. نسل فرهیخته واقعی ما با اختلال در اقتصاد، بازار، دانشگاه و حمل‌ونقل موافق نیست.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۷۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

دانشجویان هرگز با دشمن همراه نبوده‌اند/دانشجوی واقعی، اعتراضش را از مسیر گفت‌وگو دنبال می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدباقر علم‌الهدی استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجو در جامعه اسلامی ایران، اظهار کرد: یکی از ظلم‌هایی که به نسل جوان و فرهیخته ما می‌شود، این است که دشمن گمان می‌کند جوانان ما، با او هم‌مسیر هستند. وی افزود: جوانان و دانشجویان فرهیخته ما، هرگز با دشمن همراه نبوده‌اند و تمام موفقیت‌های صنعتی، فرهنگی و فناورانه کشور، توسط نسل جوان دانشگاهی طراحی و برنامه‌ریزی و توسعه یافته است. 

علم‌الهدی گفت: دشمن به آدم‌های فریب‌خورده دل بسته است و فکر می‌کند با ایجاد آشوب و اغتشاش می‌تواند حرفش را به کرسی بنشاند. وی اضافه کرد: دانشجویان فرهیخته ما معتقدند که منافقین و اغتشاشگران می‌آیند و سوار بر اعتراضات بر حق می‌شوند و اجازه اصلاح رفتاری و اعتراض را به دولت نمی‌دهند اجازه نمی‌دهند. 

وی به دیدار رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهور با دانشجویان اشاره کرد و گفت: امروز دانشجویان واقعی ما مسیر اعتراضات خودشان را از مسیر گفتگو و تعامل دنبال می‌کنند. نسل فرهیخته واقعی ما با اختلال در اقتصاد، بازار، دانشگاه و حمل‌ونقل موافق نیست. دانشجوی واقعی ما می‌خواهد که نتیجه زحمات خود را در کشورش ببیند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار