‌نخستین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزی جام شهدای بسیج در رشت برگزار شد

‌نخستین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزی جام شهدای بسیج در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۶۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

سجاد پورجعفری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید مطهری رشت امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در رشت، با اشاره به برگزاری نخستین دوره از مسابقات جام تک حذفی شهدای بسیج که به دبیری حوزه بسیج دانش آموزی شهید مطهری برادران رشت، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات حدود 20 تیم حضور داشتند.

وی با ابرازخرسندی از حضور قابل تأمل مدارس از این دوره از رقابت‌ها گفت:رده های مسابقاتی در مقطع متوسطه اول و دوم بودند که بعد از برگزاری مسابقه سه تیم انتخاب و تجلیل شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید مطهری رشت با اشاره به تیم‌های منتخباین دوره از رقایت‌ها بیان کرد: تیم منتخب شهدای دانش آموز مقام اول ، تیم متوسطه دوم شهید رجایی مقام دوم و تیم متوسطه دوم شاهد کمیل مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش بسیج،

. سروان پاسدار پورجعفری به تیم های منتخب اشاره کرد و گفت: تیم منتخب شهدای دانش آموز مقام اول ، تیم متوسطه دوم شهید رجایی مقام دوم و تیم متوسطه دوم شاهد کمیل مقام سوم را کسب کردند در این مسابقه از تیم متوسطه اول عطاآفرین به عنوان تیم اخلاق تجلیل شد. اختتامیه این مسابقه با حضور سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش برگزار و احکام قهرمانی و جوایز مسابقات فوتسال دانش آموزی به نفرات برگزیده اهدا شد.‌

ارسال نظرات
آخرین اخبار