نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر موفق عمل کرده است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۴۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرلشکر باقری صبح امروز در بازدید از یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی، مرزبانی، دریابانی و نمایشگاه کشفیات و عملکرد فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان بوشهر با اشاره به جایگاه فرماندهی انتظامی سراسر کشور در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: فرماندهی انتظامی در سراسر کشور مسئولیت‌های سنگینی برعهده دارد و در استان بوشهر به‌صورت خاص هم به سبب مرزی و ساحلی بودن و واقع شدن بسیاری از مراکز اقتصادی و راهبردی کشور در این استان مسئولیت‌های بسیار سنگین‌تری بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: بحمدالله نیروی انتظامی در همه ابعاد موفقیت‌های زیادی در برابر قاچاق کالا، مواد مخدر در مسیر دریا و در ایجاد امنیت و آرامش استان بوشهر در ابعاد مختلف داشته‌اند.

نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر موفق عمل کرده است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بصیرت و ولایت‌مداری مردم استان بوشهر را ستود و گفت: تلاش و زحمات نیروی انتظامی در همه ابعاد قابل تقدیر و ستایش است.

سرلشکر باقری اظهار امیدواری کرد: با امکاناتی که در استان بوشهر است ان‌شاءالله مردم، سرمایه‌گذاران و بخش‌های مختلف اقتصادی در سایه امنیت پایدار که زیرساخت اساسی هر گونه فعالیت در همه جهان و جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود بتوانند ضمن زندگی با آرامش، زمینه توسعه و پیشرفت استان بوشهر را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار