معاون سازمان صمت البرز:

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در البرز اجرا می شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» خبر داد و گفت: در این طرح بازرسان بر اقلام اساسی و ویژه شب یلدا نظارت ویژه ای خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۰۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کوروش مرادی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از انجام 3 هزار و 510 مورد بازرسی از صنوف و واحدهای تولیدی و خدماتی استان در آبان ماه خبر داد و گفت: در این مدت برای 597 واحد متخلف پرونده تشکیل و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده است.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در البرز اجرا می شود

وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در آبان ماه را بالغ بر 32 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طی این مدت، 27 پرونده کالای قاچاق نیز به ارزش 8 میلیارد و 496 میلیون ریال تشکیل شده و بیشترین تخلفات صنفی محرز شده در طول یک ماه گذشته، در بخش مواد خوراکی، لوازم یدکی، دخانیات و پوشاک بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» در البرز خبر داد و عنوان کرد: در قالب این طرح بازرسان بر اقلام اساسی و ویژه شب یلدا از جمله آجیل، خکشبار، شیرینی، میوه و… نظارت ویژه ای خواهند داشت.

مرادی مطرح کرد: در گشت های مشترک بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی، معیار بررسی قیمت ها ارائه فاکتورهای معتبر از سوی متصدیان واحدهای صنفی و نرخ مصوب اقلام مورد نظر طرح است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: طبق قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی درج قیمت برای تمامی اقلام کالایی و نصب نرخ نامه اجباری است و در صورت عدم رعایت این موضوع، واحد مربوطه، مشمول برخورد قانونی و ارجاع پرونده به مرجع رسیدگی کننده می شود.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در برخورد با گرانفروشی و عدم رعایت قوانین صنفی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت و از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار