معاون سلامت سپاه در گفتگو با بسیج:

پرستاران نمونه مراکز درمانی سپاه کربلا تجلیل شدند

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا گفت:به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم قدردانی و تجلیل از پرستاران نمونه مراکز درمانی سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۰۴۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم قدردانی و تجلیل از پرستاران نمونه مراکز درمانی سپاه کربلا با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و سرهنگ جواد ولی اللهی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در سالن فتح المبین ساری برگزار شد.

معاون سلامت سپاه مصاحبه

سرهنگ جواد ولی اللهی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) باعث تداوم قیام و نضهت عاشورا شدند، گفت: پرستار واقعی دین اسلام حضرت زینب(س) است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با اشاره به خدمات مخلصانه پرستاران به مردم گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب(س) حافظ جان و روح مردم شدند.

سرهنگ ولی اللهی خاطرنشان کرد: پرستاران در دوران کرونا با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بودند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا تاکید کرد: تجلیل و قدردانی از پرستاران کمترین کاری است که میتوان در مقابل زحمات شبانه روزی این عزیزان انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار