فاز اول طرح آب رسانی به ۱۰ روستای بخش لوندویل افتتاح شد

فاز اول طرح آب رسانی به ۱۰ روستای بخش لوندویل شهرستان آستارا امروز( ۹ آذر) با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۴۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار محمد عبدالله پور امروز( چهارشنبه، ۹ آذر) در جریان افتتاح فاز اول طرح آب رسانی به ۱۰ روستای بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهد داشتیم تا مشکلات ۱۰ روستای شهرستان آستارا را که دارای تنش آبی بودند در قالب قرارگاه خاتم الانبیا و امام حسن مجتبی (ع) در یک بازه زمانی ۳۰ ماهه رفع کنیم.

 
فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: به همت گروه های جهادی که در این شهرستان مرزی فعالیت دارند و کمک مسئولین منطقه امروز تقریباً مشکل تنش آبی ۱۰ روستا رفع شد و حفر چهار حلقه چاه و استقرار دو مخزن آب را هم در دستور کار داریم و منتظر هستیم تا زمین واگذار شود تا کمتر از یک سال انجام دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه به مردم آستارا قول می‌دهيم که مابقی مشکلات آبی منطقه رفع شود، افزود: در شهرستان آستارا همچنان ۱۵ روستا جدا از این ۱۰ روستا با تنش آبی مواجه هستند که در مرحله دوم آب رسانی این مشکل هم در یک زمانبندی کوتاهی رفع خواهد شد.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان، خاطر نشان کرد: در گیلان ۷۱۲ روستا وجود دارد که به کمک قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی سپاه قدس استان در قالب سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی پروژه هایی را که حدوداً ۳۰ ماه زمان می‌برد، در مدت دو سال و زودتر از موعد مقرر نیز به اتمام برسانیم.
 
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار