پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)روز پرستار

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام)درپیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س)روزپرستاررا تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۳۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام را به شما خواهران و برداران عزیز پرستار تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

پرستاری هنری است آمیخته با مراقبت جسم و جان، حرفه ای بی نظیر که فقط نگاهبانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست، بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار.

در شرایطی که ویروس منحوس کرونا هر روز روی دیگری از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده ، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنان‌شان عیان می‌کنند به گونه‌ای که کالبد الفاظ و واژه‌ها توانایی تشکر و قدردانی از این مجاهدت‌های خالصانه را ندارند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه امیرالمومنین(علیه السلام)

ارسال نظرات
آخرین اخبار