خبرهای داغ:

از برگزاری نشست بصیرتی تا سرکشی از پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه

همزمان با هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع سواد رسانه ای در پایگاه برگزار و سوول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه از پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۹۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج نشست هم اندیشی با بسيجيان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با موضوع  سواد رسانه‌ای پیرامون اغتشاشات اخیر کشور با سخنرانی محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت برگزار شد.

محمدرضا جلال در حاشیه برگزاری این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین نشست های بصیرتی و روشنگری در جهت افزایش سطح بصیرت و آگاهی بسیجیان برگزار می شود.

او افزود: در راستای برنامه اجرایی از هفته کتاب و کتابخوانی، هر هفته سشنبه شب ها ویژه برنامه "شبی با کتاب" در قالب خوانش کتاب به صورت گروهی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، این برنامه امشب نیز در کانون کمیل بن زیاد (ع) در مسجد برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: مسابقه کتاب خوانی همراه با مسابقه فرهنگی از حاشیه های اجرای این دورهمی کتابخوانی است و هر هفته نیز به  تعدادی  از حاضرین  به قید قرعه جوايزی اهدا می شود.

جلال بیان داشت: همزمان با هفته بسیج دیدار، سرکشی و برگزاری جلسه با ارکان تعلیم و تربیت حوزه و ناحیه در خصوص مسائل مربوط به حلقات صالحین پایگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.

او اضافه کرد: برگزاری ورزش والیبال در حیاط پایگاه با حضور بسيجيان پایگاه از برنامه هایی است که به صورت ثابت در پایگاه انجام و این هفته حجت الاسلام و المسلمین جلالی سرمربی صالحین با بسیجیان در این بازی همراه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها