چهارمین گردهمایی خادمان شهدای شهرستان اسلامشهر برگزار شد

چهارمین گردهمایی خادمان شهدا و مراسم تقدیر از خانواده شهدا شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۴۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه اسلامشهر چهارمین گردهمایی خادمین شهدای شهرستان اسلامشهر به منظور تقدیر از خانواده های شهدای امنیت و دفاع مقدس   با سخنرانی سردار ولی زاده جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.

وی  با ذکر خاطره ای از شهید هادی شجاع به بیان رشادت های این شهید در تبیین فرهنگ جهاد و شهادت پرداخت و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی بسیجیان تاکید کرد .

ولی زاده افزود: دشمن به این یقین رسیده که اگر فرهنگ جهاد و شهادت در ما زنده باشد ، نمی تواند با جوانان و ملت ما مقابله کند، و این فرهنگ یکی از ثروت ها و سرمایه ماست که با مراقبت باید آن را به نسل جوان منتقل کرد.

وی به  تبیین وقایع و اغتشاشات اخیر پرداخت و تاکید کرد باید به بصیرت بخشی نسل آینده   انقلاب توجه شود.

در پایان برنامه با حضور فرمانده سپاه،فرماندار ، شهردار و برخی از مسئولین شهرستان اسلامشهر ، با تقدیم هدایایی متبرک از سوی رهبر معظم انقلاب از خانواده‌های شهیدان ؛حشمت اله عسکری،امید اکبری و حسین تقی پور   قدر دانی شد.

لازم به ذکر است   سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه اسلامشهر در میزبانی این مراسم ضمن تقدیر و اهداء لوح یادبود به خادمین شهدا از آقای باباعلی،که در طول چهار سال فعالیت های بزرگی در این زمینه انجام داده   و برادر پیراحمدی که در طرح آبروی محله تلاش بسیاری کرده و همچنین پشتیبانی های آقای میرزاپور ،که   در برنامه ی «با این ستاره ها» و برنامه«آبروی محله»  در شهرستان خدمات ارزنده ای داشته اند  قدردانی کرد.   

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار