کشف ۴۶۶کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 466 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۲۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "کیومرث عزیزی" بیان داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح استان تهران و قم هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری آنان اخذ شد.
وی تصریح کرد: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک انبار محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و قم 4 سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي از محل 466کیلو و 550گرم تریاک که به صورت حرفه اي جاسازشده بود کشف و 3 دستگاه خودروي سواري توقيف شد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
سردار عزیزی در پايان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامي، قاطعانه در راستاي مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام مي دهد و در اين مسير از هيچ تلاش و کوششي دريغ نمي کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار