دیدار فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع)و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با امام جمعه شهرستان هیرمند

سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی فرمانده تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام، حجت الاسلام احمد قادری کامروا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام با امام جمعه شهرستان هیرمند دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۵۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، در این دیدار فرمانده تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام در مورد نقش و جایگاه مسجد گفت: حقیقتا مسجد پایگاه و کانون اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شود، تا به امروز چیزی جایگزین مسجد نشده است.

وی افزود: شریعت مقدس اسلام در طول عمر بابرکت دین مبین اسلام چیزی با اهمیت تر و مردمی تر از مسجد جایی را نداشته است و جایگزینی ندارد به همین منظور خانه دوم مردم و در برخی موارد خانه اول مردم مسجد محسوب می شود.

سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی ادامه داد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از مسجد است و شاید از دلایل مهم پیروزی انقلاب می توان مسجد برشمرد زیرا مسجد پایگاه اصلی بوده و تجمعات با حضور ائمه جماعات در این مکان مذهبی صورت می گرفت.

این مقام مسئول در ادامه فرمود: پایگاه اصلی انقلاب اسلامی مسجد است، مسجد دهها کارکرد دارد که از جمله آنها می توان به بسیج کردن مردم در امور معنوی و امور خیریه و یا حفظ انقلاب اسلامی، جهاد و مقابله با تهاجمات، رفع فقرزدایی و توجه به نیازمندان و ایتام اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار به مناسبت هفته از زحمات و تلاش های امام جمعه شهرستان هیرمند حجت الاسلام محمد راشکی تجلیل بعمل آمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار