به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی به همت بسیج سازندگی سپاه کنارک

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی گروهای جهادی به همت بسیج سازندگی سپاه کنارک در مسجد جامع شهرستان دایر گردید.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۴۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنارک ، سعید میهن دوست رئیس شورای اسلامی شهر کنارک در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) در حال برگزاری است،اظهار داشت: بانوان اصلی ترین محور در اجرای سیاست های اقتصادی خانواده ها هستند و در تفسیر و اجرای ساده زیستی و تحقق اقتصاد مقاومتی در خط مقدم می باشند.

میهن دوست با اشاره به نقش آفرینی بانوان در اقتصاد خانواده، اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاهی فرصت مناسبی در راستای معرفی بانوان کارآفرین و آشنایی با مشاغل کم سرمایه در شهرستان بندری کنارک می باشد.

وی افزود: باید علاقمندان به مشاغل خانگی را از طریق مشاوره و آموزش با بازار کار و نیازمندی های موجود آشنا کرد تا با افزایش مهارت وارد بازار شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کنارک ادامه داد: مسئولان مربوطه نیز موظفند بستر و تسهیلات لازم را برای گسترش مشاغل خانگی ایجاد کنند، به طور قطع بازارچه فروش محصولات خانگی نسبت به برپایی نمایشگاه که بیشتر جنبه بازدید دارد، باید در اولویت بوده و در بازه زمانی مستمر برگزار گردد.

نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی کنارک در حمایت از اشتغال خانگی در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ دایر است.

ارسال نظرات