سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری؛

بسیج تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مردم است

نشست نهضت روشنگری با موضوع بسیج از منظر امام خمینی ره برای فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۸۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
بسیج تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفتان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده ناحیه مقاومت تفتان گفت:نشست نهضت روشنگری با موضوع بسیج از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) برای فرماندهان پایگاه های مقاومت این ناحیه برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه و ارزش بسیج در مورد، بسیج از منظر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) گفت :حضرت امام خمینی رحمه‌الله با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید کرده است و بر این اساس، در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸، یعنی در مدتی کمتر از یک ماه بعد از حادثه تسخیر لانه جاسوسی، که لزوم تداوم حضور و همبستگی مردم در فرایند تثبیت انقلاب یک ضرورت حتمی بود، فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر فرمود.

فرمانده ناحیه تفتان : امام بسیج را تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مردم می‌دانست و یادآور شدند ،که هدف همه امامان معصوم ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان ملت مسلمان بوده است. و فرمود: "ائمه ما با همان دید الهی که داشتند، می‌خواستند که این ملت‌ها را با هم بسیج کنند از راههای مختلف، اینها را یکپارچه کنند تا آسیب پذیر نباشند."


سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری همچنین به تعریف بسیج از منظر مقام معظم رهبری(حفظه الله ) پرداخت و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، از بسیج به‌عنوان طریقه دفاع از کیان انقلاب و اسلام یاد کرده اند و فرموده : اگر دفاع بر همه واجب شد، مقدمات دفاع هم باید عمل شود … این‌طور نیست که واجب باشد بر ما که دفاع کنیم و ندانیم چه جور دفاع کنیم…. ارتش بیست میلیونی (بسیج) فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار