فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

هفته بسیج یادآور بزرگ مردی‌ها، اخلاص و از خودگذشتگی افرادی است که خدمت گذار و دلسوز مردم هستند

به مناسبت هفته بسيج، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در نماز جمعه اهل سنت بخش ملوران شهرستان نیکشهر شرکت و در بین الصلاتین نمازجمعه سخنرانی کرد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۸۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج در بین الصلاتین نماز جمعه اهل سنت بخش ملوران شهرستان نیکشهر گفت: امروز اگر پيشرفتي در کشور حاصل شده است، در سايه تفکر بسيجي و فرهنگ بسيجي است.

وی در ادامه افزود: امروز کارنامه ۴۳ سالگي بسيج نشان دهنده همين موضوع مي باشد؛ يک روز حضور در دفاع مقدس و جنگ سخت، و امروز در ساير ميدان‌هاي مورد نياز کشور: در عرصه سياسي، اجتماعي، فرهنگي، و اقتصادي، نقش‌آفريني مي‌کند.
 
سرهنگ نکوئی بیان کرد: هفته بسیج یادآور بزرگ مردی ها، اخلاص و از خودگذشتگی افرادی است که خدمت گذار و دلسوز مردم هستند و جامعه باید قدردان زحمات و خدمات بسیج باشد؛ چرا که خدمات بسیاری انجام داده و یادگاری است که از امام خمینی برای ملت ایران به ودیعه گذاشته شده است‌.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به اینکه بسیج در تمام صحنه ها حضور فعال داشته است، گفت: بسیج در بحران ها حضور داشته و همراه، همدرد و هم نشین آسیب دیده ها بوده و آن را به عینه شاهد بودیم.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار