همایش میقات صالحین در شهرستان مهریز

همزمان با هفته بسیج، میقات صالحین بسیجیان شهرستان مهریز روز جمعه در محل اقامه نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۳۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، این همایش که به مناسب هفته بسیج در فضایی معنوی و حماسی برگزار و به سوالات و شبهات مختلف نسل جوان و اعضای این حلقه‌ها توسط اساتید حوزه و دانشگاه پاسخ داده شد، همچنین در حاشیه این همایش برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزسی و بصیرتی برگزار شد.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه مهریز گفت: برگزاری همایش حلقه‌های صالحین با حضور گسترده اعضا و مربیان جزو برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان است.
حجت الاسلام قاسم اردکانی در حاشیه برپایی همایش حلقه‌های صالحین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مهریز افزود: فعالیت این حلقه‌ها سالانه طبق برنامه در راستای اهداف و ماموریت‌های بسیج پیگیری و در قالب حلقه‌های صالحین نسبت به تبیین اهداف نظام و خدمات بسیج به مردم و جوانان اقدام می‌شود.

گفتنی است؛ امام جمعه محترم شهرستان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج مهریز از حلقه‌های صالحین برادر و خواهر بازدید نموده و در انتهای برنامه عبادی-سیاسی نماز جمعه، «حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی» از حضور پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی در این برنامه میقات صالحین تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار