همزمان با هفته بسیج؛

غبار روبی و گلباران قبور و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان نیمروز

آیین بزرگداشت و تجدید میثاق با آرمانهای والای امام و شهداء شهرستان نیمروز برگزارگردید.
کد خبر: ۹۴۷۱۳۲۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیمروز، به مناسبت هفته بسیج، فرماندهان،بسیجیان و مجموعه مدیریت شهری با حضور بر سر مزار قبور مطهر شهدای نیمروز با غبار روبی و گلباران این قبور و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

در آیین بزرگداشت شرکت کنندگان با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء با آرمانهای والای امام و شهداء تجدید میثاق نمودند.

مسعود دهمرده شهردار نیمروز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: شهدا و رزمندگان اسلام، زمانی از اسلام و ولایت دفاع کردند که نه پست و مقامی بود و نه زندگی پر زرق و برق امروز وجود داشت.

شهردار نیمروز با بیان اینکه شهدا به عشق خدا رفتند و روح بزرگشان پرواز کرد و به خدا رسید، گفت: امروز ما باید به فکر آرمان هایی باشیم که شهدا به خاطر آن فدا شدند و با جان و دل در راستای ترویج ارزش های اسلامی تلاش کنیم تا نام ایران جاودانه بماند.


وی با بیان اینکه اکنون هرچه داریم از آن شهداست، عنوان کرد: اقتدار و عظمت ایران و اینکه اگر امروز آرامش، امنیت و آسایش داریم و در امن ترین نقطه دنیا زندگی می کنیم همه و همه به خاطر شهدایی است که گرانبها ترین گوهر وجود خود را تقدیم وطن کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار