خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

دستاوردهای انقلاب و افتخارات در سایه تفکر بسیجی به دست آمده است

همدان-استاندار همدان گفت: دستاوردهای انقلاب و آنچه که مایه افتخار و مباهات در کشور است در سایه تفکر بسیجی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۲۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی استان همدان با عنوان «پیشگامان رهایی» که در سالن ورزشی شهید محبی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یادگار امام خمینی (ره) است که با خون هزاران هزار شهید والا مقام آبیاری شد و امروز درخت تناوری در سرتاسر ایران اسلامی و بلکه سایه سار آن شده است و در اقصی نقاط جهان مستضعفان و محرومان را حمایت می‌کند.

وی افزود: همه نقطه قوت بسیج است که استکبار جهانی را به وحشت انداخته است و تلاش می‌کند که با این تفکر و منادیان و مبلغان این تفکر به شدیدترین وجه مقابله و مخالفت می‌کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز اگر ایران اسلامی مورد هجمه و حمله‌های ناجوانمردانه استکبار و ایادی او قرار گرفته به واسطه تفکر بسیجی است، گفت: معجزاتی که طی سال‌های پس از انقلاب رخ داده در سایه این تفکر ناب و ارزشمند بوده است.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب و آنچه که مایه افتخار و مباهات در کشور است در سایه تفکر بسیجی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دشمن با دانایی و دانش و خردورزی که در کشور ما حاکم است مخالف است و نمی‌خواهد ما مسیر رشد و تعالی را طی کنیم، ابراز کرد: امروز تفکر بسیجی مایه قوت قلب ملت ایران و بسیج پاره تن ملت ایران است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: ارتشیان، سپاهیان و همه ملت ما بسیجی بوده و هستند و در مدار و مسیر انقلاب شکوهمند و نهضت الهی در حرکت خواهند بود، هرچند که دشمنان ترفند و دسیسه‌هایی را ایجاد می‌کنند و طی چند ماه اخیر ما شاهد بودیم که با روش‌های مختلف سعی کردند کشور را دچار دوقطبی و درگیری داخلی کنند اما با بصیرت و آگاهی مردم ایران نقشه آنها نقش بر آب شد.

استاندار همدان خطاب به دانشجویان گفت: شما هم در سنگر علم و دانش به تقابل معاندین و دشمنان آمده‌اید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار