فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

هفته بسیج یادآور شجاعت، ایثارگری و روح نوآوری رزمندگانی است

سردار کرمی گفت: هفته بسیج یادآور شجاعت، ایثارگری و روح نوآوری رزمندگانی است که با شجاعت و شهامت ایستادند و حماسه‌های ماندگار خلق کردند تا با رشادت و ایثار خود، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۴۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصیرتی هفته بسیج با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسولین ، اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی مدیر سازمان بسیج کارمندان وادارات استان گفت: نشست بصیرتی مذکور با موضوع بررسی اغتشاشات اخیر ، بیانیه گام دوم انقلاب و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسولین ، فرمانده هان بسیج ادارات کل و اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این نشست بصیرتی، بیان کرد: در جنگ شناختی که دشمن در دستور کار قرار داده هدف فریب اذهان مردم است، امروز دشمن تمام تلاش خود را برای مقابله با این نظام می‌کند، ۶۰ موسسه آمریکایی راه اندازی شده تا علیه ما در عرصه جنگ شناختی تولید محتوا کند، ما در حال حاضر تمام زندگی‌مان را در اختیار فضای مجازی گذاشتیم، لذا باید ما هم آگاهی و بصیرت خود را در این زمینه بالا ببریم.

سردار کرمی خطاب به پزشکان با اشاره به اینکه با روحیه توحید محوری می توان خیلی از بیماری ها را برطرف کرد، ادامه داد: شما در حوزه درمان رنجی را از افراد بیمار کم می کنید که این خود یک عمل صالح به شمار می‌رود، شما باید تفکر و فرهنگ بسیجی را روزبه‌روز توسعه دهید و یقین بدانید آینده از آن اسلام است.

وی ادامه داد: عالم محضر خداست و آنچه انجام می دهیم را خداوند شاهد و ناظر است؛ لذا باید کار را برای رضایت الهی انجام دهیم.

در پایان این نشست بصیرتی از خانواده شهید سجاد شهرکی از شهدای حوادث اخیر زاهدان با اهدای گل ، لوح سپاس و هدیه قدردانی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات