خبرهای داغ:

پویش تقسیم مهر در سرخه برگزار شد

پویش تقسیم مهر با هدف تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۴۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه همزمان با پنجم آذر و آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ پویش تقسیم مهر به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه برگزاری این پویش در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات طرح اظهار کرد: امام صادق (ع) فرمودند: «هرکس زمینه ازدواج مجردی را فراهم  کند خداوند در روز قیامت به او نگاه لطف آمیزی می کند.»

او افزود: پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در نظر دارد برای  زوجینی که به علت عدم توان مالی جهت خرید جهیزیه نتوانستند به خانه بخت بروند جهیزیه تهیه نماید.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: علاقه مندان می توانند همدلی خود را با مشارکت به صورت نقدی، واریز به شماره کارت ۵۰۷۶۷۷۱۰۰۷۷۹۴۵۴۲ و به صورت غیر نقدی با تهیه کالا و اثاثیه منزل (تحویل در پایگاه) اعلام  نمایند.

فیض بیان داشت: همچنین ویژه برنامه طرح ولایت با حضور حجت الاسلام و المسلمین اشرف امام جمعه شهرستان سرخه  و او مراسم بزرگداشت آیت الله اختری با حضور بسیجیان در پایگاه حضرت زینب (س) برگزار شد.

او بیان داشت: به همین مناسبت اعضا شورا این پایگاه مقاومت با هدف تجلیل و قدردانی از پیشکسوت بسیجی مادر شهید اسماعیل جمال دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها