کارجهادی در راستای درمان بیماران

محبی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان طرح ویزیت رایگان و توزیع دارو در شهرستان مرزی هیرمند اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۶۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: بسیج نهادی مقدس و مردمی است که از بطن مردم شکل گرفته و تمام دغدغه و رسالتش گره گشایی از کار و مشکلات محرومین و نیازمندان است.

وی با اشاره به این مطلب که خدمت بی منت تداوم احصا و رسیدگی به مشکلات نیازمندان است ادامه داد: اجرای طرح ویزیت رایگان و توزیع دارو با هدف رسیدگی به مسائل پزشکی و درمانی بیماران کم برخوردار با همت بسیج سازندگی و همکاری حوزه شهید مرعشی ادارات شهرستان اجرا شده است .

سرهنگ محبی بیان کرد: این برنامه در مدرسه طلوع جهت کمک به افراد نیازمند و قشر ضعیف شهرستان در راستای تأمین مشکلات داروئی برخی افراد انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با اشاره به عدم دسترسی و توانایی برخی از افراد شهرستان به محصولات پزشکی و دارویی تصریح کرد: در این راستا به تعداد 110 نفر از بیماران و افراد نیازمند خدمات پزشکی و داروئی ارائه شد.

ارسال نظرات