فرماندار ویژه شهرستان ری:

برای نخستین بار در کشور؛ جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از طریق پایش تصویری در ری اجرا می شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برای نخستین بار در کشور سیستم پایش تصویری در شهرستان ری راه اندازی شده و برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تمام منطقه بدون حضور افراد، به صورت تمام الکترونیک رصد می شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۹۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان   اظهار داشت: جوان ترین شورای معاونان استان تهران در شهرستان ری قرار دارد ،   که مهندس منصوری استاندار وقت نیز این موضوع را تایید کرده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور نمی توان طرح های عمرانی را با   بودجه دولتی  پیش برد، بر حمایت  و جذب   بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: در همین راستا با حذف بروکراسی اداری و تشریفات زائد اداری و انجام کارها به صورت جهادی هستیم .  

زمانی اظهار داشت: شهرستان ری ظرفیت های بزرگی در حوزه تولید پروتئین دارد که با ایجاد بزرگ ترین مرکز تولید، نگهداری و توزیع مواد پروتئینی در این منطقه، در صورت ایجاد مشکل در مرکز توزیع پروتئین میدان بهمن، شهرستان ری قادر خواهد بود مواد پروتئینی حداقل یک هفته کل تهران را تامین کند.

فرماندار ری تاکید کرد با هر حرکتی که  باعث ایجاد تنش و نا امیدی مردم شود به صورت جدی برخورد می کنیم.  وی افزود: آنچه که ما در طول سال های گذشته در طول چهار دهه از انقلاب با ذره بین به دنبال آن بودیم در حوادث اخیر خودش را در کف خیایان نشان داد و مقابل مردم و منافع ملت ایستاد و بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی با صراحت عناد خود را با اسلام اعلام کردند و ما نیز به آنان اعلام می کنیم که اگر مقابل دین ما بایستند مقابل دنیای آنان می ایستیم.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه درآمد و پول انباشته ای در سطح شهرستان ری وجود داشت، گفت: ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار با هماهنگی   قضایی طی۲ ماه اخیر برای سرعت بخشی به روند اجرای  طرح‌های عمرانی  بین ادارات مختلف شهرستان توزیع شده‌است.

در پایان این مراسم از سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، سرهنگ قنبر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع)، سرهنگ بداقی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله، مهندس حقیقی رئیس شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران، و مهندس رحیمی رئیس سابق شرکت توزیع نیروی برق جنوب تهران تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار